فروشگاه کنسول‌فا

قوانین و ضوابط

هر مجموعه‌ای برای اینکه بتواند به صورت مداوم خدمات با کیفیتی را به مصرف کنندگان ارائه دهد، نیازمند چهارچوبی جهت تعیین قوانین و ضوابط است. با رعایت این قوانین می‌توان تمام مشکلات به وجود آماده را رفع کرد تا به کسب و کارها نیز ضربه‌ای وارد نشود و بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند. قوانین مهمی که در این بخش مشاهده می‌کنید قبل از خرید باید بررسی شوند تا از بروز سوء تفاهم و مشکلات احتمالی مابین فروشنده و خریدار جلوگیری گردد.

۱ آماده سازی محصولات معمولاً در همان روز انجام می‌شود اما گاهی اوقات ممکن است به دلیل متغیر بودن شرایط تأمین به بیش از یک روز نیز زمان نیاز داشته باشد. به همین دلیل خواهشمندیم بعد از این که خرید خود را نهایی کردید، بلافاصله اقدام به پیگیری نفرمائید تا فعالیت‌ها و خدمات رسانی مجموعه اختلالی ایجاد نشود.

۲ قیمت تمام محصولات به طور مداوم به روز می‌شود اما اگر دربارهٔ قیمت یک محصول ابهامی داشتید، می‌توانید از طریق بخش تیکت‌ها گفتگوی خود را با واحد پشتیبانی انجام دهید.

۳ در هیچ کجای دنیا حتی محصولات فیزیکی نیز گارانتی مادام العمر ندارند و حتی اگر داشته باشند شرایط خاصی برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود. محصولات دیجیتالی نیز از همین قائده پیروی می‌کنند. به دلیل این که سیاست‌های شرکت‌های منبع مانند Sony و... به طور مداوم و بدون اطلاع رسانی به مصرف کنندگان تغییر می‌کند، امکان ارائه گارانتی مادام العمر برای محصولات وجود ندارد. لذا تمام محصولات دیجیتالی به صورت پیش فرض یک ماه شامل گارانتی می‌شوند. لازم به ذکر است که این یک ماه گارانتی به معنی قطع پشتیبانی نیست؛ تمام محصولات از طریق صفحهٔ همان محصول قابل پشتیبانی هستند و می‌توانید با واحد پشتیبانی گفتگو داشته و مشکلات خود را حل کنید.

۴ تغییر اطلاعات حیاتی یک محصول دیجیتالی مجاز نیست. به عنوان مثال با خرید یک اکانت برای پلی استیشن ۴ یا ۵ اجازهٔ تغییر ایمیل، کلمهٔ عبور و تائید ۲ مرحله‌ای را ندارید. اما مصرف کنندگان ظرفیت سوم اجازهٔ تغییر Online ID را دارند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. بنابراین در صورت مشاهدهٔ تغییر اطلاعات حیاتی توسط یک کاربر، مجموعهٔ حق دارد تمام سفارشات آن کاربر را باطل کرده و در صورت لزوم از طریق مراجع قانونی اقدام به پیگیری نماید.

۵ امکان لغو کردن هیچ یک از سفارش‌های انجام شده وجود ندارد. به دلیل این که تمام سفارشات دیجیتالی عموماً با ارزهای بین المللی مانند دلار و یورو تهیه می‌شوند، شرایط برگرداندن آن‌ها مهیا نبوده و به همین دلیل خواهشمندیم قبل از خرید یک محصول تحقیقات لازم را انجام دهید.

۶ مشتریانی که اکانت‌های ظرفیت دوم پلی استیشن ۴ یا پلی استیشن ۵ تهیه می‌کنند وظیفه دارند به طور مداوم (حداقل هر سه روز یک بار) از فعال بودن اکانت روی کنسول خود اطمینان حاصل کنند. به طوری که اکانت روی کنسول پلی استیشن ۴ اکتیو باشد و یا اگر نسخهٔ پلی استیشن ۵ را تهیه نموده‌اید اکانت روی کنسول شما Enable باشد. در صورتی که برای مدت زیادی دسترسی اینترنت به کنسول شما قطع باشد، ممکن است پس از آنلاین شدن اکانت دیگر برای شما اکتیو یا Enable نشود. مسئولیت بروز چنین اتفاقی به طور کامل بر عهدهٔ مشتری می‌باشد.

۷ بازی‌هایی که پیش خرید هستند زمانی تحویل داده می‌شوند که قابل دانلود باشند. بنابراین تا قبل از آن اطلاعات برای مشتری ارسال نمی‌شود. لذا خواهشمندیم از پیگیری‌های بی‌مورد تا قبل از عرضهٔ محصول مذکور خودداری کنید تا در روند آماده سازی و تأمین اختلال ایجاد نشود.

۸ پس از این که درخواست فروش برای یک محصول ثبت کردید، باید منتظر فروخته شدن آن محصول بمانید. این مدت زمان بسته به بازار آن محصول متغیر است و ممکن است به زمان کم یا زیادی نیاز داشته باشد. خاطرنشان می‌سازد مجموعه هیچ تعهدی در قبال بازفروش سریع محصولات ندارد و برای فروخته شدن محصول مورد نظر خود باید منتظر بمانید.

۹ مسئولیت اتفاقاتی مانند سوختن کنسول، فروختن کنسول و یا بروز مشکلات فنی برای کنسول که موجب حذف شدن اکانت ظرفیت دوم شود بر عهدهٔ خریدار می‌باشد و مجموعهٔ ما هیچ ضمانتی در این زمینه ارائه نمی‌دهد.

۱۰ کسانی که درخواست فروش محصولاتی مانند اکانت ظرفیت دوم می‌دهند، نباید اکانت را از روی کنسول خود حذف کنند. همچنین باید تا زمان فروخته شدن محصول قوانین مرتبط با مورد ششم را به طور مداوم رعایت کنند تا محصول آن‌ها فروخته شود.

۱۱ وارد کردن اطلاعات اکانت‌ها در بستری غیر از کنسول (مانند موبایل، کامپیوتر و...) ممنوع بوده و در صورت اثبات این امر گارانتی محصول باطل شده و مسئولیت آن بر عهدهٔ خریدار است.